2011. szeptember 26., hétfő

Szütyők...

amibe előreláthatólag tüneményes fotós kellékek kerülnek majd.
Reni legutóbb júniusban járt nálunk, hogy készítsen pár képet a fiúkról, de főleg az újszülöttről. Akkor a kellékeket műanyag zacskókban hozta, és akkor beszéltünk róla, hogy szívesen készítek neki ezeknek a tüneményes kellékeknek valami romantikus stílusú szütyőket. Remélem hamarosan összefutunk, és odaadhatom neki végre!! :DD





Renit először májusban kértük meg, hogy készítsen képeket Ábelről. Elmentünk sétálni egyet, és közben kattogott a gépe. Júniusban is meglátogatott bennünket, mikor Benedek megszületett.
Amikor megláttam az elkészült képeket csak ámultam, és gyönyörködtem bennük. És nem titkolom elfogult vagyok a gyerekeimmel kapcsolatosan, mert egyszerűen nekem ők a leggyönyörűbbek a világon! A 2 kedvenc képemet megmutatom nektek:

Ábel:




Benedek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése