2011. december 1., csütörtök

Kopogtat a mikulás

Ma elkezdtük a készülődést az ünnepekre. Az első dekoráció az ajtóra került, miután elkészült rögtön készítettem róla egy képet. Ennek a dísznek, - ha közelebbről megnézitek - azért van egy icipici szépséghibája. Nézzétek meg közelebbről kicsit a képet, eltűnt szőrén szálán a mikulás egyik "keze". Kerestem, kutattam, de sehol nem leltem rá, míg egy óvatlan pillanatban észrevettem Thomast amivel Ábel fiam játszott éppen, ahogy zakatol a síneket, és az egyik vagonja szállítja a mikulásom kezét. :) Azóta persze pótoltuk a "kezecskét" is.



Végül belinkelek nektek egy tündéri versikét a kopogtató mikulásról.

Kopogtatnak
kop-kop-kop, (kopogunk)
nyissuk ki
az ablakot. ("ablakot nyitunk")

Ni-ni,ni-ni,
senki más, (előre mutatunk)
csak a jó
Mikulás. ("bajuszt pödrünk" vagy "a szakállunkat simítjuk")

Alvós baba, (kezeit összetesszük és az arcunkhoz emelijük)
kispuska, (kezünkkel puskát mutatunk)
képes könyv és (két tenyerünk a könyv és olvasunk)
krampuszka. (szarvat mutatunk a fejünk tetején)

Nagy hegedű
húj,húj,húj! (a hegedülést utánozzuk)
Hosszú virgács
jujj, jujj,jujj! (mutatóujjunkkal "megállj csak-ot" mutatunk)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes a dísz, a szalag is nagyon szép a koszorún. A verset külön köszi.:)

    VálaszTörlés
  2. Tünde nagyon szívesen.:) A mikulásos bejegyzésekhez tervezem, hogy felteszem a verseket, amiket most gyakorlunk az oviban, úgyhogy még lesznek versek!

    VálaszTörlés