2012. április 17., kedd

Bemutatkozik: Monka

Gyönyörű táskákat szeretnétek látni? Vagy esetleg jópofa babzsákokat? Lássuk akkor Móni gyönyörűségeit.


Amikor én még kislány voltam...imádtam Anyukám varrógépe mellett üldögélve készíteni a babáimnak ruhát, természetesen a lehullott maradék anyagokból. Amikor nagyobb lettem a géphez is oda ülhettem, Anyukám megmutogatta az egyszerűbb fortélyokat. Utána ezzel a lendülettel nem is foglalkoztatott tovább a varrás...egészen a kisfiam érkezéséig, pontosabban Őt várva az utolsó pár hónapban már megfogalmazódott benn, hogy én bizony varrni szeretnék neki. Először kézzel próbálkoztam, majd nagy örömömre a családtól varrógépet kaptam karácsonyra. Innentől nem volt megállás. Próbáltam előbányászni a régi "tudást", faggatni Anyukámat a további ismeretek megszerzése érdekében és varrni és varrni, már amikor időm engedte. Nagy kedvenceim - a kisfiamnak készített holmikon túl - a táskák és a babzsák fotelek.:) Mindig töröm a fejem valami újdonságon, s ha időm engedi próbálom megvalósítani is.:) 

Nézzétek meg a montázst, és kukkantsatok be blogjára, vagy facebook oldalára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése