2012. május 28., hétfő

Bemutatkozik: Vicger

Egyszerűen imádom Kriszti waldorf babáit, és a festményeitől na attól vagyok még odáig. Ismerkedjetek meg vele, szeretettel ajánlom nektek!


Kicsit nehéz dolog ez a bemutatkozás, mert mit is mondjak.. a nevem, életkorom, családi állapotom alapján még egyáltalán nem látszik, hogy ki is vagyok Én :) Vicger vagyok, Kriszti . Boldog ember,  4 fantasztikus gyermek anyukája, feleség, Nő, és Gyermek is.
Szeretem és tisztelem az Életet, annak minden formáját és megnyilvánulását, szeretem a természetet, benne lenni, valóban a részévé válni.. nem csak beszélni az Életről, de élni is .

Szeretek teremteni, alkotni. Mindig valami újat, valami mást... máshogy, másból J Szeretek tanulni, mindenkitől, de leginkább a gyerekektől. Ők még tudnak mindent.

Krisztit megtaláljátok a facebookon!















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése